3 клас корекція розвитку мовлення



Доброго дня, мої любі учні!
Сподіваюся, що ви в безпеці.
Якщо є можливість, спробуйте відволіктися і виконати завдання.
Миру найшвидше!! сподіваюся на зустріч) 










Вітаю , друже)

надана інформація є доповненням до нашого уроку

   Вправи для підготовки артикуляційного апарату до постановки звуків л, л'

  • “Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою.

    • “Гойдалка”. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до верхніх різців, потім до нижніх. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу 10-15 разів.

  • “Індичата”. Відкрити рот , покласти широкий язик на верхню губу та виконувати погладжувальні рухи вперед-назад, слідкувати за тим, щоб широкий язик не відривався від губи. Рухи виконувати спочатку безшумно, а потім додати голос (виходить щось схоже на бл-бл-бл)

  • “Конячка”. Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10-15 разів.

   • “Смачне варення”. Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик за верхні зуби. Повторити 10-15 разів.

         Назви предмети, зображені на малюнках. Пам'ятай, правильно вимовляй звук Л,Л' !



гра "Визнач місце звука Л"


Доброго дня, любий друже!

Пропоную тобі переглянути навчальне відео. Виконуємо врави разом!



А зараз я хочу залучити тебе до правильної звуковимови.
Давай з тобою назвемо правильно всі предмети зображені на малюнку.









Р 





Комментариев нет:

Отправить комментарий