СПЕЦИФІКА РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ.
Інклюзивне навчання передусім передбачає перебування дитини з мовленнєвими порушеннями в загальноосвітній школі. Оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із однолітками.
Структурними компонентами професійної діяльності вчителя-логопеда є:
- діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення);
- складання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною;
- визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно-розвивальної роботи;
- корекційна робота по виправленню порушень усного і писемного мовлення;
- надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення сімей до активної практичної співпраці;
- співпраця з психологом, соціальним педагогом, вихователем, вчителем щодо корегування педагогічного, колекційного процесу, пошуку шляхів його удосконалення;
- співпраця з медичним персоналом закладу і поліклініки;
- аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітності;
- участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта;
- пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.
Комментариев нет:
Отправить комментарий